Państwa wypoczynek i zadowolenie z pobytu - są naszym celem.
Dlatego prosimy o zapoznanie się z tym, jak realizujemy Państwa proces rezerwacji, czego powinniście Państwo dopilnować by cieszyć się bezproblemowym wypoczynkiem w Juvence, a czego możecie oczekiwać z naszej strony i jak rozwiązujemy różne sytuacje.
I. W Juvence przyjmujemy rezerwacje na dwa sposoby
II. W przypadku rezerwacji dokonywanych przez klienta bezpośrednio w Juvence
Rezerwacja wstępna-niegwarantowana
- Juvenka będzie trzymała pokój dla rezerwującego do godziny 18.00 w dniu rozpoczęcia pobytu. Po tej godzinie Juvenka może sprzedać pobyt w tym pokoju innemu zainteresowanemu.
W dniach wysokiej frekwencji w Juvence, wystąpimy do rezerwującego o zagwarantowanie rezerwacji zadatkiem, a w przypadku odmowy zagwarantowania rezerwacji - skasujemy ją.
Rezerwacja gwarantowana
- zarezerwowany pokój będzie gotów na przyjazd gościa także w godzinach po 18.00, wieczorem, w nocy lub rano - aż do zakończenia pierwszej doby hotelowej. I Juvenka nie dokona anulacji rezerwacji.
I. Anulowanie rezerwacji pobytu
II. Anulowanie pobytu
W przypadku skrócenia pobytu przez klienta, Juvenka nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
III. Rezygnacja z rezerwacji dokonanej za pośrednictwem systemu rezerwacji i sprzedaży
Rezygnacja z rezerwacji dokonanej przez system pośrednika - odbywa się na zasadach określonych na stronie tego pośrednika.
W Juvence - w określonych sytuacjach umożliwiamy dokonanie tzw. rezerwacji bezzwrotnej (non-ref).
Jest to oferta, która:
- nie obejmuje możliwości bezkosztowej anulacji pobytu,
- w momencie dokonywania rezerwacji pobierana jest w całości opłata za cały pobyt,
- nie ma zwrotu za niezrealizowany pobyt.
A pokój lub apartament jest dostępny tak, jak w przypadku rezerwacji gwarantowanej.
Juvenka ma prawo żądania od klienta kaucji w wysokości 100% wartości ceny pobytu - tytułem zabezpieczenia.
Kaucję klient może złożyć w gotówce lub w formie blokady środków pieniężnych na karcie kredytowej.
Słowa 'kaucja' pochodzi z łaciny od cautio co oznacza środek ostrożności, rozwagę.
W hotelarstwie - kaucja pełni rolę gwarancyjną i zabezpieczającą. To kwota w gotówce lub najczęściej w formie blokady środków pieniężnych na karcie płatniczej/kredytowej gościa hotelu - stanowiąca zabezpieczenie pieniężne roszczeń hotelu wobec wynajmującego pokój hotelowy.
Podlega co do zasady rozliczeniu i zwrotowi w dniu zakończenia pobytu gościa w hotelu, po zakończeniu doby hotelowej. Z możliwością potrącenia z kaucji kwot na pokrycie strat i szkód wyrządzonych przez najmującego pokój.